Sportowy Trening – Rodzaje

Ćwiczenia w każdym – centrum treningu personalnego – to najszybsza droga do osiągnięcia zamierzonego celu.

Z racji indywidualnego doboru ćwiczeń pod kątem poziomu sprawności i wydolności fizycznej masz pewność że Twój trening będzie bezpieczny i wydajny. A systematyczna kontrola efektów w postaci pomiarów da Ci pozytywną motywację i napełni Cię energią do dalszych treningów.

Nie rzucamy słów na wiatr – zachęcamy do odwiedzenia działu metamorfozy Sport Cube, gdzie możecie zobaczyć rezultaty naszych podopiecznych.

Trening siłowy

Trening w siłowni zawsze oddziałuje na zdrowie, siłę, wygląd, czy na lepsze samopoczucie ogólne. Ćwiczenia z obciążeniem otwierają nowe możliwości w zapobieganiu chorobom i niwelowaniu destrukcyjnego wpływu mijających lat. Trenując z Twoim trenerem masz pewność uniknięcia często powtarzanych błędów, których wynikiem są: przetrenowanie, urazy mięśniowe, bóle stawów – szczególnie kolan i kręgosłupa. Regularność oraz racjonalna progresja obciążeń w treningu siłowym gwarantują szereg korzyści, m. in.: zwiększenie wytrzymałości kości i więzadeł, grubości chrząstek i gęstości unaczynienia mięśni, podniesienie wydajności przemian metabolicznych, stabilizację ciśnienia krwi, czy wreszcie wzmacnianie mięśnia sercowego.

Trening funkcjonalny

Wzorzec ruchowy to klucz do bezpiecznego treningu i osiągnięcia 100% realizowanego celu. Dzięki wiedzy i doświadczeniu naszych trenerów dowiesz się jak prawidłowo wykonywać wszystkie ruchy w sposób ekonomiczny i zgodny z prawidłowym wzorcem. Zadbaj o jakość ruchu teraz, a w przyszłości Twój organizm nigdy Cię nie zawiedzie!

Mobility

Praca na tkankach miękkich to klucz do polepszania sprawności zarówno siłowej jak i wytrzymałościowej. Podczas tych jednostek pracujemy nad zwiększaniem zakresu ruchu w poszczególnych stawach co przekłada się na lepszy wynik końcowy. Trening ten wyrównuje dysproporcje w układzie ruchu powstałe na skutek różnych doświadczeń ruchowych.

Kalistenika

To trening z użyciem własnej masy ciała jako głównego narzędzia do progresywnego kształtowania siły, koordynacji ruchowej, zwinności oraz kondycji. Ciągła motywacja ze strony certyfikowanych trenerów i niepowtarzalna atmosfera wzniosą Cię na wyżyny Twoich możliwości.

CrossFit

Trening Crossfit to program stworzony specjalnie dla Ciebie oparty na ruchach funkcjonalnych. Jego tajemnicą jest różnorodność oraz wszechstronny wpływ na rozwój ciała, który kompensuje efekty powstałe wskutek długotrwałego treningu jednej dyscypliny. To ćwiczenia mające na celu poprawę siły, kondycji i szybkości. Nie ma hierarchicznie ustalonej kolejności ćwiczeń – wszystko zależy od wiedzy i inwencji Twojego trenera oraz Twojej motywacji do pracy. Crossfit jest uniwersalnym programem, odpowiednim dla każdego, niezależnie od poziomu sprawności i doświadczenia.

TFW

Training For Warriors to nowatorski i niezawodny program treningowy, który kompleksowo rozwija wszystkie cechy motoryczne i bezkompromisowo wymaga pełnego zaangażowania ducha i ciała. Uwolni w Tobie ukryte moce, których nie byłeś nawet świadom! To trening dla każdego, ponieważ dajesz z siebie tyle ile możesz danego dnia + to co wykrzesa z Ciebie trener.

Indywidualny Trening oraz Dieta

Program żywieniowy

Nawet ciężki i częsty trening nie przyniesie pożądanych rezultatów, jeśli nie będzie poparty zracjonalizowanym dostosowanym indywidualnie programem żywieniowym. Niektórzy nazywają to dietą, ale dieta obarczona jest często dużymi wyrzeczeniami, powoduje niedobory jednych składników i jednocześnie kumulacje drugich, co w konsekwencji może prowadzić do niechcianych efektów. My proponujemy zbilansowany program żywieniowy, który zaopatrzy Twój organizm we wszystkie niezbędne składniki odżywcze gwarantując swoistą metamorfozę i silny organizm. Twój program zawiera wszystkie najważniejsze informacje:

  1. Wytłumaczymy, dlaczego konkretne składniki odżywcze znajdują się w programie i jaka jest ich funkcja,
  2. Wyliczenie kaloryczności na podstawie wywiadu i określenia wysiłku fizycznego w ciągu dnia,
  3. Pory posiłków dopasowane do trybu życia,
  4. Od kilku do kilkudziesięciu przykładowych posiłków do przygotowania w domu lub substytuty posiłków do zjedzenia „na mieście”,
  5. Omówienie zasad przyrządzania posiłków,
  6. Wypisanie zalecanych i opcjonalnych suplementów, wspomagających odżywianie,
  7. Omówienie dotychczasowego sposobu odżywiania

Wiemy, jak trudno poradzić sobie w natłoku szumu informacji, wiemy jak trudno ocenić, które są prawdziwe i kierowane do nas dlatego ponadto, specjalnie dla Ciebie, oferujemy:

  • konsultacje i porady dietetyczne
  • nowość: trening dietetyczny!

Trening Personalny

Współpracując z nami otrzymujesz gwarancję rzetelności i pełnego profesjonalizmu. W efekcie zebrania w całość doświadczeń trenera, fizjologa, dietetyka i fizjoterapeuty opracujemy dla Ciebie unikatowy, indywidualny i racjonalny plan treningowy.